poniedziałek, 7 marca 2011

HIACYNTOWY DZIEŃ PIERWSZY

WyjątkowyHiacynt wczoraj się zasadził w prawdziwą, fachową ziemię dostał także FIOLETOWĄ osłonkę doniczkową i będzie teraz przez najbliższych kilka tygodni doglądany i fotografowany dnia każdego:) taki mam plan!
Dzień pierwszy prezentuje się tak:

A dodam jeszcze jedno foto - tak to jest jak się Ważka z Zygmuntem nie rozstaje ostatnio;) Ale poniższa fotografia nieco przekorna bo wykładowa a ja nie miewam TAKICH wykładów ani na Takich aulach ;) Konferencji ostatnio różnych dużo... się człowiek choćby z wiedzą osucha ;)
Ciekawe czy właściciele powyższych dłoni są świadomi swego blogowego zaistnienia ;)
Ubaw był przedni ;) Bardzo lubię motyw zegarka w fotografiach - zwłaszcza jeśli da się na nich rozpoznać godzinę - sama nie wiem czemu - lubię.

Ponieważ mam wielką chęć na kolejne piaskownicowe wyzwanie została sfotografowana dziś pierwsza kolczykowa para - filcowe kulki w jarzeniówkowym połączeniu ;)


Uwielbiam ich mechatość - czasem dlatego celowo zostają nie ogolone... cóż jeśli się to komuś nie podoba - przyjmuję sugestie - jestem skłonna zmian dokonać.
Z ciekawostek gdzieś dotąd zapomnianych, chciałabym dodać jeszcze że 'Robię na Drutach' zapaliło mnie do kontynuowania dziewiarskiej pasji i produkuję 'komin' ;) może skończę zanim na dobre przyjdzie wiosna ;)
Tyle w dniu dzisiejszym.
Słoneczne uściski ;)
>|<

2 komentarze:

  1. O ja, też mam pierwszy numer "Robię na drutach", ale nawet nie odważyłam się zacząć :) Chyba poczekam do kolejnej jesieni i zimy. A jak Tobie idzie? Komin gotowy?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam nawet do aktualnego :)
    Wmówiłam sobie że to inwestycja we mnie i dzięki temu przełknęłam ową nie niską cenę.
    Komin zakończony- jak na pierwszy twór po szaliku wyszedł nieźle. Ba... ZASKAKUJĄCO dobrze:)
    Pokaże... tylko doba za krótka;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa... tj. za ogrom radości jakim mnie właśnie obdarzyłaś/ obdarzyłeś! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...