wtorek, 31 maja 2011

PO WEEKENDOWY WOLNY PONIEDZIAŁEK.

Chyba najbardziej z możliwych wolnych dni cieszą mnie poniedziałki - bo daje mi to szansę przełożenia niedzielnego wieczornego napięcia pt: "trzeba iść do pracy" przełożyć na dzień  inny - kolejny -  a dziś to nawet podwójnie kolejny :)
Nie jest tak, że tej swojej pracy nie lubię... no nie jest... ale jednak kiedy można zostać w domu to radość jest jakoś większa - mimo, że planów była masa to i tak jakoś lepiej :)

Plan był także około blogowy - pochwalić się kolejnymi filcowymi naszyjnikami:




błękitno granatowy - całkiem mój, aż dziw bierze że dla mnie....

beżowo- brązowy
długaśny sznur równiuteńkich kuleczek w obu kolorach:

Radosnego wtorku - w przededniu Dnia Dziecka ja będę rozdawać uśmiechy podopiecznym Fundacji... zawsze się zastanawiam kto ich więcej dostaje..
Pozdrawiam
>|<

2 komentarze:

  1. piękne rzeczy tworzysz! a przy okazji zapraszam na słodkości do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za odwiedziny - a na candy się zapisuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa... tj. za ogrom radości jakim mnie właśnie obdarzyłaś/ obdarzyłeś! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...