środa, 24 października 2012

KOLEJNE NOWOŚCI

Dalej w temacie szycia: moja własna osobista TORBA!
Marzyłam już dawno by dokonać jakiegoś szyciowego kolorowego tworu dla siebie.
I oto jest - uszyłam, wyszyłam, naszyłam i doszyłam - a teraz delektuję się dumnie paradując po mieście z takim unikatem!!!!
Niestety wykonanie zdjęcia na modelu okazało się nie być możliwe, żałuję ;(

Zbliżenie na krzyżykowe rowery - dzięki nim kieszenie zyskały na długości... i można pchać w nie niemal bez granic ;)



 A tak wygląda wnętrze torby. Widać kieszonki, zatrzaski chroniące przed zbyt wścipskimi spojrzeniami, i moje rewelacyjne kluczowe rozwiązanie - ten błękitny paseczek po lewej kryje na końcu moje klucze - mega wygodne rozwiązanie. Łatwo znaleźć i nigdy nie zapomnę i zabrać ;)


Na dziś to tyle. Toreb powstało jeszcze klika - ale poszły w świat i nie mogę ich pokazać...

Pozdrawiam,
w

4 komentarze:

Dziękuję za Twoje słowa... tj. za ogrom radości jakim mnie właśnie obdarzyłaś/ obdarzyłeś! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...