środa, 16 stycznia 2013

OTO STAŁO SIĘ

...po choince w domu mym już nie ma śladu.
Szczęśliwie aparat zachował jakieś wspomnienia - kilkoma się podzielę. Dumna jestem do granic możliwości  z żywej choinki. Z samodzielnego jej wybierania (do domu jednak - mimo mej ogromnej "samowystarczalności" sama jej nie dostarczyłam :) ) i strojenia. Także nadszedł czas na kilka zdjęć (przestaję pisać że pozostawiają wiele do życzenia - bo to już niemal oczywiste)
Była niemal idealna. Wiem, wiem ozdoby choinkowe mnoży i gromadzi się przez lata :)





Moje to w większości wytwory moich rąk, ale są także bombki przypominające o choince z dzieciństwa.
Niesamowite jak "pamiętliwa" jest dziecięca głowa :).


A także kilka takich które są wspomnieniem mojego rodzinnego domu.



Mam więc bombki które są "spadkiem" po obu mych Babciach.


Taki kawałek rodziny w świątecznym czasie.



A już niedługo nadejdą radosne wieści upominkowe... niedługo... oczekujcie.
Bezsennie pozdrawiam.
w.

7 komentarzy:

  1. Teraz to nie wiem czemu czepiasz się co do tych zdjęć..

    OdpowiedzUsuń
  2. O!i ja również nie wiem...ale okazało się że widziałam Twą choinkę na żywo w ostatnich dniach jej kariery u Ciebie:) cudownie:) pozdrawiam serdecznie Twą samowystarczalność:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ostatniej jej chwile.
      Może za mało o nią dbałam, może za ciepłe mam mieszkanie a może... już nadszedł jej czas:) rozbierała się sama - biedaczka. :)

      Usuń
  3. Aż zapachniało choinką i pierniczkami. Pięknie, nastrojowo... Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach pierniczków i choinki sprawiał mi ogromną! radość... wracania do domu. Bo każdy powrót dawał intensywniej poczuć te zapachy!

      Usuń
  4. Myślę, że taka choinka, na której widać upływający czas, na której ozdoby pochodzą z różnych "epok" - jest najpiękniejsza!
    Pozdrawiam,
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com
    P.S. Jak wymyślę sposób przechowywania w poziomie - dam znać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa... tj. za ogrom radości jakim mnie właśnie obdarzyłaś/ obdarzyłeś! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...